Service

Advies

Een goede nachtrust draagt bij aan betere prestaties overdag. Het is dus ontzettend belangrijk dat jouw bed, matras en hoofdkussen volledig zijn afgestemd op jouw slaapwensen. Door onze jarenlange ervaring zien we aan jouw slaapstijl en -houding welk bed, matras of kussen voor jou geschikt is. In onze vestigingen in Diessen en Bladel adviseren we jou dan ook graag. Loop gerust eens binnen. Bekijk hier onze openingstijden.

Heb je door de weeks geen tijd en kom je liever in het weekend langs? Geen probleem! Wij zijn iedere zaterdag en enkele zondagen open. Bekijk hier de komende koopzondagen.

Ben je niet in de mogelijkheid één van onze vestigingen te bezoeken dan komen wij graag naar jou. Stuur een mail naar info@delaatslaapexpert.nl of bel naar één van onze winkels voor het maken van een afspraak.

Ben je op zoek naar een kast op maat? Onze maatkasten zijn helemaal naar eigen wens en smaak samen te stellen zodat de kast perfect past bij jou, de ruimte en jouw gardrobe. Wens je een maatkast onder een schuine wand? Of wil jij jouw kast graag afgetimmerd hebben zodat deze mooi samen komt met de muren of het plafond? Voor elke situatie hebben wij een oplossing! Vraag gerust een gratis en vrijblijvende offerte aan voor jouw maatkast.

Controleren van je huidige bed
Wij kunnen het niet vaak genoeg benoemen, maar de fundering van je bed is van essentieel belang. We bouwen tenslotte ook geen huizen op slechte fundering, want dan is de kans op verzakking erg aanwezig. We kunnen gemakkelijk aannames doen en op basis daarvan een splinternieuw matras adviseren, maar wellicht ben je daarbij niet geholpen en zit het probleem hem in de lattenbodem. Ben je benieuwd of je huidige bed nog voldoende ondersteuning geeft? Wij komen graag gratis en vrijblijvend bij je langs om je huidige situatie te bekijken.

Klachten

Wij doen er alles aan om je de best mogelijke service te bieden. Mocht je niet tevreden zijn over je bestelling, dan lossen we de klacht graag zo snel mogelijk samen met jou op.

Je kunt je klacht telefonisch melden, bel hiervoor naar één van onze vestigingen. Het is ook mogelijk om je klacht te mailen naar info@delaatslaapexpert.nl. Vermeld je ordernummer en eventuele foto’s van de klacht, zodat wij je nog sneller kunnen helpen.

Offerteaanvraag

Op zoek naar een specifiek/maatwerk product, vraag dan gerust een vrijblijvende offerte aan. Stuur een mail naar info@delaatslaapexpert.nl of vul ons contactformulier in. Beschrijf je wensen zo specifiek mogelijk, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op!

Doe je het liever onder het genot van een bakje koffie in één van onze showrooms, dan ben je natuurlijk van harte welkom!

Wanneer het wegens omstandigheden niet mogelijk is om zelf naar een van onze vestigingen te komen, dan kunnen wij je ook thuis bezoeken. Bel of mail gerust om een afspraak te maken!

Heb je al een offerte van ons liggen? Offertes blijven tot en met 21 dagen na de offertedatum geldig, tenzij anders vermeld in de offerte.

Proefkussens

Niets is zo persoonlijk als een hoofdkussen, daarom heeft De Laat Slaapexpert voor iedere slaaphouding een geschikt kussen in zijn assortiment. Welk type hoofdkussen het meest geschikt voor je zou kunnen zijn, is vaak een kwestie van uitproberen. Hiervoor hebben wij proefkussens in het leven geroepen. Bij De Laat Slaapexpert neem je eerst een test/proefkussen mee uit de winkel voordat je hem aanschaft. Wij geven graag vooraf advies over welk kussen het beste bij je past. Je mag een proefkussen tot één week uitproberen op je eigen bed! Mocht het kussen bevallen, dan kun je het omruilen voor een nieuwe. Bevalt het kussen niet, dan mag je een ander kussen meenemen om uit te proberen.

Wij vragen hiervoor eenmalig €25 voorschot. Bij aanschaf van een hoofdkussen wordt het voorschot verrekend. Mocht je niet slagen, dan schrijven wij een waardebon t.w.v. €25 uit. De waardebon is te besteden op het gehele assortiment van De Laat Slaapexpert.

Goed om te weten: Onze proefkussens worden een beperkt aantal keer uitgeleend en worden regelmatig gewassen.

Afvoerkosten

Bij aanschaf van een nieuw product(en) wil je wellicht af van je oude product(en). Bij De Laat Slaapexpert kun je tegen een kleine vergoeding van je oude product(en) af. Gelieve voor de levering te laten weten of dit bij jou van toepassing is. Onze bezorgers nemen bij levering het oude product(en) mee. Hieronder volgt een overzicht met prijzen voor het afvoeren van producten.

Soort product Prijs per stuk
Nachtkastje €10
Commode €30
1 persoons topper €10
2 persoons topper €20
Hoofdbord €20
Vlakke bodem (per ligvlak) €20
Elektrische bodem (per ligvlak) €30
1 persoons ledikant €20
2 persoons ledikant €30
1 persoons matras €30
2 persoons matras €50
Complete boxspring/ledikant 1 persoons vlak/elektrisch €50
Complete boxspring/ledikant 2 persoons vlak/elektrisch €100

*Indien product(en) gedemonteerd op de begane grond (ook bij een appartementencomplex) klaar staan ontvang je 50% op de bovenstaande prijzen.

*Indien je wenst product(en) op een andere dag te laten demonteren/ophalen, dan de dag van levering, vragen wij hiervoor €100,- en de bijbehorende afvoerkosten.

*per ligvlak = 70/80/90/100/120 cm breed

*1 persoons = 70/80/90/100/120 cm breed

*Complete boxspring/ledikant = incl. matras(sen), topper(s), bodem(s), hoofdbord(en) en nachtkast(jes)

Voorrij- en servicekosten

Is er iets mis met een product dat bij ons is aangeschaft, dan komen wij dit uiteraard verhelpen/oplossen. Wij kunnen hiervoor voorrij- en servicekosten in rekening brengen, dit is afhankelijk van verschillende factoren.
Stuur ons een mail of neem telefonisch contact met ons op.
Mocht je liever langskomen in één van onze winkels dan is dat ook mogelijk.

Buitensporig gebruik
Wanneer er reparatie of vervanging nodig is door buitensporig gebruik van het product, worden kosten berekend voor reparatie of vervanging. Hierbij worden ook transsport- en voorrijkosten in rekening gebracht naar de klant. De Laat Slaapexpert of de leverancier van het product bepaalt of er buitensporig gebruik heeft plaatsgevonden.

Zoek naar producten